Oppdag Klepp, tirsdag 13. juni

Tirsdag 13.juni 2017 kl 18.00

ENVIREX
Envirex er en av tre nisjebedrifter innenfor Envirex-konsernet. Gruppen består av tre forskjellige selskaper; Envirex, Envirent ogiCsys. Gruppen er spesialisert innenfor hydraulikk, engineering, elektronikk, programmering og mekanisk / elektrisk montering /testing. Vi har også bygget opp en stor produktportefølje der vi tilbyr utleie av produktene gjennom vårt søsterselskap Envirent.

TINE SENTRALLAGER KLEPP
TINE Sentrallager Klepp ligger på Klepp stasjon i Rogaland. Anlegget driver reguleringslagring av ost og smør. Det pakkes forbrukerpakninger av rivost, skivet ost og stykket ost for innenlands forbruk og eksport. Det foredles ca. 15 000 tonn, og distribueres ca. 30 000 tonn årlig. Antall ansatte ved anlegget er 110.

VOLL YSTERI
Jærosten er ein handverksost, laga av nysilt rå melk ( upasteurisert). Melka går direkte frå spene til ystekar, vert tilsett melkesyrebakterier frå Alpene og Svensk kalveløype. Så fylgjer skjæring, forrøring, laktosetynning, varming, etterrøring, forming, pressin, salting og til sist modning på granplank.

Oppmøte på Jærhagen
Pris pr person kr 350,- inkluderer turen, forfriskninger og mat på turen. Innbetaling direkte til Klepp Næringsforenings konto: 3290 0 774701 merkes « opplev Klepp» med navnet påført.
Påmelding : post@klepp-naringsforening.no tlf 92022242
Begrenset antall påmeldinger. Første mann til mølla!

ÅPNE TURER FOR ALLE …